…pentru ciorbe!!!

     In randurile care urmeaza am sa iti dezvalui un mic secret, pe care l-am invatat de la iubita mea mama si care va face ca ciorbele tale sa primeasca o aroma fantastic de buna .

     Intotdeauna mama imi spunea ca ,daca mancarea e gustoasa si sotul va fi mai fericit si vei primi mai multa atentie din partea lui, asa ca dragele mele ,eu spun sa incercati si voi.

     Ingredientele de care ai nevoie pentru aceasta reteta sunt:

          – marar

          – otet rosu (de Margina)

    Poate te intrebi de ce cantitate ai nevoie? Aceasta depinde detine cat de mult vrei sa faci.

    Mai ai nevoie de un borcanel de 400 sau 800ml.

    Acum iti voi explica ce trebuie sa faci:

             Mararul trebuie spalat si tocat marunt , umpli apoi borcanul cu mararul tocat(preseaza putin mararul cu o lingura) si pune otetul  pana trece peste marar. Inchide bine capacul si lasa borcanul la rece(nu in frigider) pentru cateva zile(3-4 zile) . Dupa aceste 3-4 zile il poti folosi in ciorbele pe care le-ai preparat (iti recomand sa pui in farfurie pentru ca daca pui in cratita cu ciorba ,aceasta se strica mai repede din cauza otetului), nu pune foarte mult pentru ca e acru .

              Acum tot ce trebuie sa faci este sa te bucuri de aroma acestui ingredient.

              Pofta buna!!!

 

PS: Astept parerile voastre cu privire la aceasta reteta.

Lasă un răspuns

